Kun je met een Rabobank Jongerenrekening meer €150 pinnen in een winkel?

Ik wil iets boven de €150 gaan kopen, en dan pinnen in de winkel zelf. Ik weet dat je met een Rabobank Jongerenrekening niet meer dan €150 mag opnemen, maar mag dat wel met pinnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hè! Alsof jongeren nooit iets boven de €150 kopen!

Antwoorden (2)

Pinnen kan ook niet, had dit probleem ook toen ik mijn ipod touch wou kopen. Hoewel je het bedrag wel kan splitten tussen opnemen en pinnen, zo had ik dat toen ook opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je als €150 opnemen en €150 pinnen? Zou mooi uitkomen want wat ik wil gaan kopen is als het goed is precies €300 bij elkaar. Wel irritant, zeg >.>
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als het op je rekening staat wel, zoals ik al zei met mijn ipod, dat was 200 euro, en ik heb toen 150 betaald in de winkel en ik ben vervolgens de rest gaan pinnen. Omdat dat maar 60 euro was, weet ik niet of de opneemlimiet ook 150 is. Anders kan je desnoods een andere dag alvast een deel opnemen?
Ik heb ook een Rabobank jongerenrekening, en ik kan dat wel!
Inderdaad maar 150 euro per dag opnemen, uit de muur dus, maar in een winkel kan ik wel meer pinnen!
Maar volgens mij kan je met het openen van de rekening dit soort dingen zelf (of je ouders) kiezen. Dus het kan zijn dat het bij jou anders is.
Anders kan je wel 1 dag vantevoren alvast 150 euro opnemen, en de volgende dag nog eens 150, of de overige 150 pinnen in de winkel.