Wat is de beste hbo-opleiding als je veel wilt verdienen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kies electrotechniek! Dan verdien je een stuk meer dan je krijgt ;)

De beste HBO-opleiding is de opleiding die het beste bij jou past. Als jij een HBO-opleiding uitkiest om wat het theoretisch verdient, doe je iets wat je eigenlijk niet leuk vindt, zul je nooit heel goed worden in je vak door gebrek aan motivatie en verdien je daardoor alsnog niet heel veel. Als ik dan toch een antwoord moet geven: het eerste dat in mij opkomt is Accountancy. Accountants hebben een aardig salaris.

Dat is moeilijk te zeggen. Het is meer afhankelijk van je eigen capaciteiten en de firma waarbij je uiteindelijk te werken komt. Als je als accountant bij een bv BDO komt te werken verdien je ook geen moer.

Entrepeneurship zou ik zeggen sinds je dan een eigen bedrijf begint, als je onder een baas begint word je nooit echt steenrijk

Wiskunde en dan na je opleiding die kennis gebruiken in het live toernooi poker. Denk dat dit het maximaal haalbaarste is wat je met een HBO diploma kan doen kwa geld verdienen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100