Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het meeste geld inzamelen voor een sponsorloop voor een dierenasiel?

Hoe kan ik mezelf voorstellen en wat moet ik allemaal vertellen om het meeste geld te krijgen voor een sponsorloop. Ik heb antwoorden hard nodig.

Toegevoegd na 11 uur:
En naar welke winkels kan ik het beste gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

stel je zelf voor, dus naam en vertel duidelijk wat het doel inhoudt en waar het geld naartoe gaat, waar het voor gebruikt wordt, ga de hele buurt langs, succes, vergeet ook de winkels en verenigingen niet.

Toegevoegd na 14 uur:
de kleine ondernemers, waar de eigenaar zelf aanwezig is, de cassieres van de Hema en AH mogen je niets geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen langsgaan , je zelf voorstellen en je verhaal vertellen , belangrijk is de reden dat je dit doet , en dat het geld daar ook echt terecht komt , mensen zijn wat schrikkerig door al die verhalen van de laatste tijd . Geef ook de datum en tijd en plaats door en nodig ze uit , misschien komen ze kijken

Toegevoegd na 16 uur:
Ik zou ook langs zoveel mogelijk winkels langsgaan , vergeet dan ook de dierenwinkels niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding