Waar isbhet t goedkoopst om dollars te kopen.

Ik ga over een maandje naar new york, wil nu me dollars hebben omdat ik denk dat dat Griekenland op ze gat gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Denk dat je gewoon een dollarrekening moet openen en je euro's daar tegen de huidige wisselkoers om moet zetten. Ik zou dat in NL doen sinds er maar 1 inkoopkoers is op de financiële markt.
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Er zijn alleen kosten als je dollars besteld geloof ik daar is nu geen sprake van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan dan niet meer. (dacht ik)
Als je alleen dollars nodig hebt voor de vakantie, zou ik ze hier in Nl kopen en niet in de USA, want kopen van dollars = verkopen Euro's. In de USA willen ze die munten nu niet graag hebben en geven er dus weinig voor. Een alternatief is nog om Traveller Cheques te kopen van American Express.