Hoeveel miljardairs zijn er in de wereld zijn er?

Hoe heten ze en waar wonen ze?
Het hoeft niet iedere rijkerd te zijn hoor, het mag best 10 of 5.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de 1500-1700.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wil je er mee ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk gebruiken als huiswerk, zo komt het wel over op mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga je voor fame? Zou wel cool vinden als je hun geld kan afpakke, niemand verdient zoveel geld. Dat geld moet naar de arme.

Antwoorden (2)

HOEVEEL er zijn is lastig te bepalen ; dat verschilt per dag, en ook in die kringen gaat het geld snel rond.

Wei de rijksten zijn kun je vonden in de Forbes 100 (en voor Nederland : de Quote 500).

Op dit moment bestaat e Top 10 wereldijd uit :

1. Carlos Slim Helu ($74bn)
Telecoms, Mexico
T
2. Bill Gates ($56bn)
Microsoft, US

3. Warren Buffett ($50bn)
Investments, US

4. Bernard Arnault ($41bn)
Luxury goods, France

5. Larry Ellison ($39.5bn)
Oracle, US

6. Lakshmi Mittal ($31.1bn)
Steel, India

7. Amancio Ortega ($31bn)
Fashion retail, Spain

8. Eike Batista (£18.2bn)
Mining, oil, Brazil

9. Mukesh Ambani ($27bn)
Petrochemicals, oil and gas, India

10. Christy Walton & family ($26.5bn)
Walmart, US
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie voor de hele lijst de onderstaande link http://www.forbes.com/wealth/billionaires/list
Een exacte aantal is niet vast te stellen, daar onder de miljardairs ook vele criminelen en arabiers zitten met olie in de achtertuin, en een lijst opstellen van wie de rijkste is, is iets westers denk ik.