Weet iemand een betaalmogelijkheid naar het buitenland zonder al te veel, of geen overmaakkosten?

Ik maak geen geld over via internet. alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Binnen de EU moeten de banken tegen lage kosten (dezelfde als binnenlands) geld overmaken. Hiervoor moet je wel het IBAN en BIC nummer van begunstigde weten.

Buiten de EU om is het lastiger. Als je ter plaatse bent is het relatief voordelig om geld met bv een visa kaart op te nemen mits he vooraf een positief saldo op je visa rekening hebt geplaatst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk maakt het niet uit
Als je geld contant naar de bank breng storten zij het toch weer via internet
allereerst gaat het dan waarschijnlijk op je rek ?
en vandaar wordt het weer afgeschreven
alles gaat via het internet tegenwoordig of je het nu zelf doet via internet bankieren
mastercard
paypal
het maakt eigenlijk niet uit
12 jaar geleden
Je kan met de bankgegevens van de begunstigde naar het postkantoor gaan en daar contant geld overmaken, het postkantoor zal je vervolgens een transactiebewijs bewijs overhandigen.