Papeiren kleingeld zou te hard slijten (waardoor het weer duur wordt) en het was ook moeilijker om automaten te maken die briefgeld kunnen verwerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan ben je zo snel blut. als je iets koopt van 8 euro en betaald met tien euro krijg je niets terug...of ze zouden inderdaad van wat nu kleingeld is papiergeld moeten maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Papiergeld is lastig om daarmee een boodschappenwagentje te krijgen.