Waar in amsterdam kan je euro vervangen in turkse lira? ( welke banken of waar op schiphol)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan prima op Schiphol.
houdt wel de wisselkoers in de gaten, dat kan veel schelen bijvoorbeeld met Turkije zelf.
toen ik naar Turkije ging heb ik de koers vergeleken en in Turkije zelf geld gewisselt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven genoemd bij het gwk, of bij een bank(wel eerst reserveren)
Als je het geld alleen wilt uitgeven in turkije, dan zou ik even wachten en gewoon geld pinnen in turkije, dan heb je de meeste TL voor je euro.
En niet te vergeten, in turkije zijn ze gek op de euro, en worden op veel plekken geaccepteerd. Alleen moet je dan wel zelf goed kunnen rekenen anders willen ze je nog wel eens negatief matsen!