Wat moet ik verwachten van een sollicitatie gesprek ?

Ik heb vandaag een sollicitatie gesprek bij Dirk van den broek.
En ben erg zenuwachtig.

Zou iemand mij een beetje kunnen
Vertellen wat ze gaan vragen en waar ze over gaan praten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sollicitatiegesprek voor een bijbaantje bij een supermarkt kun je nauwelijks een sollicitatiegesprek noemen, het stelt echt niks voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het voor een bijbaantje? Staat er niet bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry. Het is inderdaad voor een bijbaantje.

Het beste antwoord

Ze zullen waarschijnlijk (weet dit allemaal niet zeker want overal is het weer anders) vragen waarom je graag bij hun wil komen werken, of je ervaring hebt, zo ja welke, wat je verwachtingen zijn.
Er zal uitgelegd worden wat men van jou verwacht
Vaak komt ook je salaris ter sprake, of je werkkleding krijgt, je werktijden.

Toegevoegd na 28 seconden:
O en succes natuurlijk, hoop dat je aangenomen wordt !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het licht ook aan het aantal uren wat je loon woord ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal je een berichtje sturen als ik geweest bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je krijgt meestal een uurloon te horen, wel bruto, dus daar moet nog wel het een en ander af.
Doe wel aangifte bij de belasting dienst, vaak krijg je van bijbaantjes nog wel wat terug van de belasting dienst, dit kan je eenmaal per jaar doen . Op de site van de belasting dienst kan je hier alles over lezen.
Bewaar je loonstrookjes en nog een tip als je aangenomen wordt, houd zelf goed je gewerkte uren bij, Pak een schrift en schrijf op wanneer en hoelang je gewerkt hebt.

Andere antwoorden (1)

Ga NOOIT een fantasieverhaal vertellen hoe goed je wel bent.De interviewer heeft als enigste taak ,zijn werkgever aan een een goede werknemer te helpen en zal je vragen naar CV,s getuigschriften of iemand die hij over jouw kan opbellen.
Succes bij Dirk!