Hoeveel verdien je bij Dirk van der broek ?

Ik ga bij de Dirk van der broek werken als vakkenvuller.
Weet iemand hoeveel je per maand verdient ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.5K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk hetzelfde als bij ah, c1000, Aldi, jumbo. Dus het minimum loon. En wat dat is scheelt per leeftijd. Deze info is op Google te zoeken : zoekterm minimum loon (leeftijd) jarige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

15 jaar :3,07 in het uur
16 jaar :3,54 in het uur
Excl 8% vakamtiegeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minimum loon, houd rekening met rond de 1500 euro fulltime

Toegevoegd na 13 seconden:
per maand *
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is voor na school. Dus eigenlijk een bijbaantje.
Bij dirk van de broek verdien je 4,40 per uur maar je word per kwartier betaald.
Je moet ook zorgen dat je op de juiste werktijd inklokt gewoon altijd 5 min van te voren van begintijd. Voor de rest kan het voorkomen dat je soms niet volledigen uren word ingeplant waardoor je loonstrook echt een opdonder krijgt dus je zou beter kunen werken bij jumbo of albert heijn want je verdient hetzelfde loon uiteindelijk met de toeslagen