Baas is ontevreden over me wat moet ik doen?

Ik ben een 14 jarige jonge die nu een maand een baantje heeft bij de plaatselijke supermarkt waar ik met veel plezier en met volle inzet werk. Alleen toen ik vandaag met wat vrienden had afgesproken kreeg ik te horen van een vriend dat mijn bazen helemaal niet tevreden over me zijn omdat ze denken dat ik helemaal niks doe. Maar ik doe mijn best, dus mijn vraag is nu van wat zouden jullie mij aanraden te doen, ik wil mijn baantje natuurlijk niet kwijt

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je baas heeft het je (nog) niet zelf verteld dus. Eigenlijk moet ie dat wel doen. Tenzij het niet waar is wat die vriend van jou zei, maar zo te lezen ga je daar niet van uit. Maar wat je altijd kan doen is op je baas afstappen en vragen of ie tevreden is met jouw werk. Vraag of er dingen zijn die verbeterd moeten/kunnen worden. Laat merken dat je echt graag je best wilt doen. Zo merkt je baas dat je erg gemotiveerd bent en wellicht krijg je ook goede tips om je werk te verbeteren en wordt ie alsnog tevreden over je. Sta open voor kritiek. Dat zal je baas waarderen. Op mij kom je in elk geval erg serieus over als iemand die het echt goed wil doen. Dus zet hem op!

Heb zelf ook bij de supermarkt zo'n baas gehad en ging extra mijn best doen, ook al zette ik me als 150% in, de baas moest me niet zo, maar anders zou ik in gesprek treden met hem, om te weten wat je beter kunt doen.

ik had dit dus ook en staat in de database dat ik te sloom ben pff, word ook nie meer aangenomen bij anderen (Jumbo,ah) dus ik raad je aan als je vulploegmedewerker bent, dat je aan je norm moet voldoen, en klantvriendelijk moet blijven tegenover klanten en je medewerkers..

Stap op je baas af en zeg wat er gezegd wordt en vraag of dit waar is. Zegt hij ja dan kun je natuurlijk zeggen dat je dit liever van hem zelf had gehoord zodat jij je hierin aan kunt passen door op dingen te letten die je baas niet zint want daar leer je alleen maar van.

Je moet niet uitgaan van hetgeen wat een vriend tegen je zegt. Het beste kan je naar je baas gaan en hem vragen of hij tevreden over jou is en zo niet wat hij graag anders zou willen zien. Zorg er iig voor dat je direct contact met hem hebt en niet via vrienden!

Als ik jou was ging ik een gesprek aan met de bazen. Gewoon zeggen at je hebt gehoord en vragen of dit waar is en wat je dan anders zou moeten doen. Zeggen dat je het werk echt leuk is en dat je zeker niet de kantjes eraf wilt lopen. Wedden dat de bazen denken, we moeten hem een kans geven en vertellen wat er zoal fout gaat. Soms moet je het gewoon gewezen worden.Als je 14 bent, kun je niet alles weten hoe het gaat op de werkvloer. Succes!

Meten is weten; je hebt alleen via via gehoord dat je baas ontevreden is. Blijkt dat ook uit zijn gedrag naar jou toe, of uit wat hij zegt? Zo nee, dan kan het ook geroddel zijn en is het goed om een keer een soort functioneringsgesprek te hebben. Zo ja, ga dan meteen met je baas praten over wat hij verwacht en wat jij daaraan kan doen. Misschien va je je werk op sommige punten bv verkeerd op? Ik noem maar iets. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100