Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Dna vaderschaps test bij notaris / huisarts bij scheiding?

Als je in scheiding ligt en er twijffel is over vaderschap van een kind kan je een dna test doen. Moet en kan dit bij de huisarts of notaris pfzo zodat alles op papier staat? Of is een thuistest ook voloende?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@FlashBang: Ja, dat bestaat echt. Je kunt echt alles thuis testen tegenwoordig o_0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik heb geen idee. Ik lijk dusdanig op mijn vader dat ik nooit de behoefte heb gevoeld een DNA-test te gaan doen. Maar moet je maar eens googlen op 'DNA test thuis'....Er is heel veel van...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die thuistesten zijn zo onbetrouwbaar dat ze bij een rechtbank nooit als bewijs geaccepteerd worden.
Toevallig niet zo lang geleden een reportage over gezien.
Mijn vader zou trouwens nooit twijfelen,ik ben zijn jongere,vrouwelijke evenbeeld,zeg maar.
Mijn moeder zegt altijd:het lijkt wel of je alleen van je vader bent,je hebt (behalve kleur ogen) niks van mij.
Geen DNA-test nodig voor mijn pappie,haha !^^

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn speciale bureaus voor.

Dan heb je meteen een juridisch bewijs en dat lijkt me wel belangrijk.

Onderstaand bureau is ISO gecertificeerd en werkt ook voor justitie en rechtbanken. Maar als je even met dna vaderschapstest zoekt kom je er nog veel meer tegen.

http://www.verilabs.nl/
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe betrouwbaarder de test, hoe beter als je het echt wilt weten en als het als juridisch bewijs moet dienen. Ziekenhuis is dan de beste optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding