Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn Yunoo wil bijwerken als ik ingelogd ben bij de Rabobank, dan blijft het systeem hangen. Wat moet ik hier aan doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
423

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hangt je webbrowser, de plugin of je gehele systeem (zoals Windows)? Welke webbrowser gebruik je?

Je zou kunnen kijken of er een nieuwe versie is van de Yunoo voor jouw webbrowser. Je kan ook proberen een andere webbrowser te gebruiken. Heb je het al 2x achter elkaar gehad, probeer het anders gewoon nogmaals vanaf 0 je Yunoo bij te werken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding