Waar krijg ik koophuissubsidie?

Ik wil als starter een woning kopen maar m'n tussenpersoon zegt dat dit niet kan obv inkomen. Op www.koophuissubsidie.nl zegt men dat het wel kan. Heeft iemand suggesties of kan ik het beste via koophuissubsidie een tussenpersoon laten toewijzen die er verstand van heeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk, deze ken ik! Ik ben laatst via Google op de website van koophuissubsidie terecht gekomen en heb daar de berekening gedaan. Netjes een mailtj gekregen met de uitkomsten nog een keer op een rijtje.

Ik wed niet op 1 paard dus ben idd bij de andere bovenenoemde ook wel tegengekomen, alleen was koophuissubsidie het snelst met helpen. Ben bij een goede tussenpersoon terecht gekomen en alles is al akkoord eigenlijk.

Echt een aanrader ook deze website voor mensen met niet zo'n hoog salaris!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Koophuissubsidie klinkt mooi, maar het is een commerciele organisatie die hun producten willen verkopen.

Misschien kun je eens kijken op de site van de AFM.
De Autoriteit Financiële Markten bevordert eerlijke en transparante financiële markten. Zij zijn de onafhankelijke gedragstoezichthouder op de markten van sparen, lenen, beleggen, pensioenen en verzekeren. De AFM valt onder de politieke verantwoordelijkheid van de minister van Financiën en is een zelfstandige overheidsorganisatie.

Kijk op hun website maar eens bij producten, vervolgens bij 'hypotheek'. Aan de rechterkant zie je een paar links naar betrouwbare bronnen op internet om meer informatie te krijgen over hypotheken en waar je op moet letten.

td
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is van meerdere factoren afhankelijk of je wel of niet voor een bepaalde subsidievorm in aanmerking komt.
Neem eens een kijkje op www.koopsubsidietabel.nl , www.Startersleningtabel.nl , www.KoopsubsidieMaastricht.nl of startersleningMaastricht.nl

Daar staan mooie berekeningsprogramma's klaar en is een afspraak met een professionele subsidiespecialist zo gemaakt.

Echt een aanrader !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De overheid in Nederland geeft ook een subsidie als je als starter een huis wilt kopen. Je kunt even kijken bij Senternovem. Dat is het onderdeel van de overheid dat dit soort dingen regelt.
Ik heb ook een subsidie (wat overigens geen commerciële instelling is, maar dus via de overheid) en daarover ben ik geadviseerd door De Hypotheker.