Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik geld van mijn paypal rekening overmaken naar mijn betaalrekening bij de bank?

Ik heb ooit eens wat besteld op internet en via paypal betaald. Dit kon toen uiteindelijk niet geleverd worden en mijn geld werd netjes teruggestort op mijn paypal account. dit was voor mij iets eenmaligs dus ik wil eigenlijk mijn geld weer naar mijn gewone ING rekening. kan dat?

Ik hoop dat het zo duidelijk is
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een personal account is voor het persoonlijke gebruik. Op deze account kun je geen creditcard betalingen ontvangen. Je kan wel geld overmaken naar andere paypal accounts en geld overmaken naar en van je bankrekening.

Een premier account wordt gebruikt door mensen die heel veel transacties verwerken en die creditcard betalingen
accepteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk kan dit. als u geld heeft overgeschreven van u zichtrekening naar die van paypal, kan uiteraard het tegenovergestelde ook.

Zie de toegevoegde bronnen! grtz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding