Wat voor soort items kun je veilig per brievenbuspost versturen?

zeg bijv naar het buitenland...
het moet dus in de brievenbus passen, en heel blijven tijdens transport.

het mag voldoen aan:

*cadeautjes
zoals, geslaagd, verjaardag, doop, rijbewijs gehaald...

*zomaar

maar daar gaat het dus om... WAT voor soort items blijven heel én passen in de brievenbus?

en waar moet je vooral níet aan beginnen met versturen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

- rijbewijs gehaald: autosleutels van een auto :-) moet diegene alleen de auto even op komen halen.
- brievenbusbloemen: voor elke gelegenheid, van TNT, weet alleen niet 100% zeker of die ook naar het buitenland worden verstuurd.
- dvd's (in noppenfolie verpakt)
- kaart met geld of cadeaubon (altijd goed, voor elke gelegenheid, hoe cliche ook..)
- baby gekregen: http://babymand.nl/index.html?http://www.babymand.nl/bus.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geld kan/word gejat. Op de een of andere manier kunnen ze dat vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja..dat kan..pakketjes kunnen ook 'kwijt' raken.. en anders kun je nog iets anders uit mijn rijtje kiezen ipv geld..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke voorbeelden :-)

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat wanneer je een cd verstuurt in hoesje (dvd, pc-spel kan ook) het wel aardig heel blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
t shirt zelf laten bedrukken of ander textiel zoals boxershorts oid. heel persoonlijk en valt goed in de smaak weet ik uit ervaring ;)

http://www.funprints.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat niet te groot/duur is. Met geld zou ik erg oppassen omdat het soms word gejat. Verder kan je ook kijken naar boek via bol.com enz te versturen naar een ander adres als cadeau. Dat kan ook en is veilig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dropveters
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha goeie!..en lekker!
Ik zag vandaag toevallig in een boekje van tnt post een leuk idee. Je kunt daar een zelfgemaakte bedankkaart samen met een doos merci chocolade in een cadeauverpakking laten opsturen. Kosten bedragen 7,95 euro. Je kunt dit doen via de kaartenservice op "tnt post.nl/kaart" en dan op de merci-actiebutton klikken.
Deze actie is geldig in september en oktober.
Je kunt ook altijd CD's of DVD's versturen. Bij het postkantoor verkopen ze speciale enveloppen daarvoor, met noppenplastic van binnen.
Een dun boekje of een tijdschrift past ook altijd in een dergelijke envelop.