Kan ik in Nederland buitenlandse valuta ergens anders dan bij de GWK omwisselen?

Onlangs ben ik in Mozambique geweest en daar gebruiken ze natuurlijk een andere valuta dan de vertrouwde eurie's die wij in Europa gebruiken.
Nu heb ik nog wat geld over en wil ik het graag weer terug wisselen naar euro´s. Bij de GWK nemen ze het niet aan, dus nu is mijn vraag;

is het wel mogelijk om dit in NL om te wisselen en zo ja, waar??

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee,dat kan alleen in het land van herkomst zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan hier niet .omdat de valuta uit dat soort landen hier niets waard is.en niet te verhandelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
probeer het anders via marktplaats.