Wat zijn op dit moment scherp geprijsde gas/water/licht leveranciers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet voornamelijk letten bij het vergelijken op de gas tarieven. Dat is/ wordt de grootste kostenpost. De energie tarieven ontlopen elkaar niet zoveel...
Dus kan zijn dat je iets meer betaald voor energie maar weer bespaard op gas.
En voor water heb je geen keus is maar 1 aanbieder

Het beste antwoord

Dat is heel lastig om te vergelijkén. Alle energiebedrijven stunten op bepaalde tijden met hun prijzen. Als je verandert van leverancier, belt de "verlaten" leverancier vaak weer op met een goedkope aanbieding. Nuon deed dat bij ons.
Energiedirect is niet duur.

De waterleverancier kun je overigens niet kiezen. Die is regiogebonden.

Hieronder staat een link waar je misschien wijzer van wordt.
Vul je verbruik in en je krijgt de prijzen per leverancier.

http://www.energieprijzen.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is dat Eneco
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderbouwing?
Nuon geeft 7 maanden gratis stroom in 3 jaar.