Wat is het minimum lonen van o.a. deze leeftijd?

15 jaar: ik verdien nu 3,25 bij een vakantie baan zit dat hoog boven het minimum?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Per uur komt het minimum jeugdloon voor een 15 jarige op bij 40 per week op € 2,48
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook erg weinig .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is erg weinig ja, maar weinig werkgevers geven ook echt dat bedrag.

Andere antwoorden (1)

Ja maar als je het zelf wil zien zoek dan even op het internet Wettelijk minimumloon wml afkorting of kijk even bij de branche CAO'S daar kan je veel vinden, ook over wat je allemaal mag doen en hoe of ondertoezicht en eventueel over met welke stoffen. Zeker belangrijk en vooral bij vakantie baantjes Veiligheid is zeker belangrijk voor je zelf.