heb ik recht op onkosten vergoeding?

Ik heb onlangs een tomtom xl live routes gekocht via een marktplaats aanbieding.
Het gaat om een refurbished model.
Het zou dus een showmodel kunnen zijn maar met een nieuw frontje en display en gewoon werkend als een nieuw apparaat.
Helaas heb ik er nog nooit mee kunnen navigeren sinds ik hem heb omdat hij geen satellieten kan vinden.
Dus heb ik hem nu op verzoek van tomtom verzekerd als pakket moeten verzenden naar de reparatie afdeling van tomtom.
Ik vind het niet correct om 13 euro boven op de aanschafprijs te moeten betalen want zij sturen gewoon een defect apparaat toe, dat is toch niet mijn schuld?
Hoe zit dat nu moeten ze me de ontstane kosten voor verzending en verzekering vergoeden of niet?
bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zit er geen garantie op het apparaat dan? Wel goed in een 'open' ruimte gaan staan zodat het ding zicht heeft op de satellieten? Het duurt soms even voor ze contact hebben met elkaar, dus wel even tijd gunnen. Ik heb trouwens ook al slechte ervaringen met zo'n tomtom die na 6 keer gebruik en net na de garantieperiode doorbrandde.