Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Kosten die een bedrijf of persoon rekent om te bemiddelen tussen 2 partijen zoals tussen de overheid en een burger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kosten gemaakt om partijen tot elkaar te laten komen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn de kosten die gemaakt worden om bijvoorbeeld een huurder te vinden voor de woning.
Een bemiddelingsbureau mag kosten in rekening brengen bij een huurder en verhuurder. Omdat hun natuurlijk bemiddelen tussen 2 partijen.

Zelf moet ik zeggen dat ik het belachelijk vind hoeveel bemiddelingskosten er bijv voor een huurwoning wordt gevraagd.
Als je bijv via een bemiddelingsbureau een particuliere verhuurder heb gevonden betaal je vaak
een maand huur
een maand borg
een maand bemiddelingskosten

dat is me toch een puist geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een makelaar is een bemiddelaar bij uitstek. die verdient zijn geld aan jou,als jij eenhuis te koop aanbiedt en hij pikt ook nog eens een graantje (wat zeg ik, een heel korenveld mee) van het bedrag,dat de koper betaalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing