kan iemand in simpele taal uitleggen wat de Duisenberg regeling inhoud?

en indien mogelijk wat ik moet doen om ': a, onder de betalingen uit te komen : b om eventueel geld terug te halen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikke niet ;-)

Antwoorden (1)

Beste Baikema,

Als ik je goed begrijp wil je antwoord op de vraag wat de Duisenberg regeling inhoudt. Dit graag in een simpele taal.

Ik ga proberen je vraag in simpele taal te beantwoorden:

De naam kom allereerst van Wim Duisenberg, de voormalig president van de Nederlandsche Bank die de regeling tot stand heet gebracht.

De regeling houdt in dat er voor de benadeelden, afhankelijk van de situatie, een deel of de gehele restschuld wordt vergoed die achterbleef na afwikkeling van het contract.

Ofwel: Afhankelijk van de situatie krijg je geld terug.

Kijk op de officiële site voor meer informatie, indien je een benadeelde bent:

http://www.dexialease.nl/default.asp?pagina=/duisenbergregeling/duis_reg_kort/duis_reg_kort.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het akkoord is van 2005 en ik betaal nog steeds een godsvermogen terwijl ik al een negatief vermogen heb van €13,000
hoe kom ik er vanaf en eventueel min geld terug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle informatie die je nodig hebt is hier te vinden: http://www.eegalease.nl/brief/schema_site.pdf