Nekslijtage(artrose) patiënten,welke werkzaamheden mogen ze doen?

Wat mogen ze en wat mogen ze niet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Valt zo niet te zeggen, hangt helemaal van de persoon af en van hoe en waar de slijtage is.
Overleg met je arts!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij weet je dit heel goed. Je hebt al eens een rapport gekregen, toch? In je vorig postings heb je het daar al uitgebreid over gehad.
Alleen zegt het rapport iets anders dan jij zou willen. Jij zou je toch liever willen afkeuren?
Maar blijkbaar kun je nog voldoende om wel te werken.

ALs je het hier niet mee eens bent zul je toch weer terug naar de bedrijfsarts moeten en een herkeuring aanvragen.
Het is voor iedereen verschillend wat ze met een nekartrose nog wel of niet kunnen.