mag je ontslag nemen als het werk een formulier van school heeft verzonden,

maar ik heb nog geen intake gesprek gehad en de school is niet begonnen. maar mag ik dan wel ontslag nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Uit je vraag wordt het mij niet geheel duidelijk of je nu op een school gaat werken en wat dat formulier dan is.

volgens mij geldt bij elk werk dat je een proeftijd hebt.
Dus al heb je iets getekend, als je nog niet langer aan de slag bent dan je proeftijd mag je zonder opzegtermijn stoppen (en zij mogen jou dan ook nog per dag ontslaan)

Dekt dat een beetje wat je vroeg?
12 jaar geleden
Als het goed is heb je in je halfjaarcontract een opzegmaand.
Ben je nog binnen de eerste maand dan kun je bij wijze van per direct al zeggen dat je de volgende dag niet meer komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je mag altijd ontslag nemen, niemand kan je verplichten ergens te blijven werken ,slavernij is wettelijk verboden