Wat zijn de minimale eisen bij het afsluiten van een financiering voor een nieuwe auto bij de dealer?

Kan iemand ook stap voor stap uitleggen hoe dit precies in z'n werk gaat? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas heb ik iets gehoord/gelezen over de hoge rente die autodealers rekenen voor persoonlijke leningen. Dat zou ik dus even goed uitzoeken als ik jou was. Het kan dus veel voordeliger zijn om een lening af te sluiten bij je bank. De eisen zijn hetzelfde, dus daarvoor hoef je het niet persé bij de dealer te doen.

Antwoorden (2)

Minimale eisen voor het afsluiten van een financiering voor een nieuwe auto, is: 1- Je moet aan kunnen tonen dat je een vast inkomen hebt.

2-Je moet meerderjarig zijn
3- Je moet je kunnen legitimeren

Dan regelt de dealer alles voor je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij lijkt de meest belangrijke minimale eis: "Zeker weten dat je kunt afbetalen, ook als je de auto tegen een boom geparkeerd hebt

Toegevoegd na 1 uur:
Of zonder werk komt te zitten
anneliez
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
Daar heb je een all risk verzekering voor. Het parkeren tegen een boom.