Als je bij een bedrijf een betaling doet met ideal betalen, geef je dan een machtiging af voor de volgende betaling. Zelf denk ik van niet.

het gaat om het bedrijf puresential,die dit flikt nadat zij eerst een proef zending sturen en dan daarvan gebruik maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dat kan gelukkig niet. Het is geen automatische incasso waar je overigens wel kunt storneren (heet tegenwoordig weer anders geloof ik), maar bij IDEAL betaal je zelf maar EEN keer. Daar ben je zelf lekker de baas over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ws de leveringsvoorwaarden niet goed gelezen?!
met een aangetekende brief kun je aangeven dat je verdere leveringen n iet op prijs stelt. ik hoop dat je er snel vanaf kunt!