Welke landen zijn er behalve Nederland in de EU nog meer nettobetalers?

Ik wil alles weten over de contributie die landen in de EU betalen. En ook veel informatie over nederland en de EU. Liever niet een stukje van een site kopieren want ik heb zelf ook al gezocht en snap er niets van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Een heel mooi overzicht krijg je van deze site:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8036097.stm#start

Toegevoegd na 2 minuten:
Het leuke van de site is, dat je 'netto betalen' op meerdere manieren kan berekenen. Het plaatje hier geeft in absolute bedragen de orde weer. Als je gaat naar betaald per inwoner krijg je een heel adner plaatje te zien, en staat nl opeens op plek 2 na Luxemburg, en duitsland pas op plek 5.