Kleding die massaal gemaakt wordt in standaardmaten zoals S,M.L, XL enz. ook kinderkleding zoals 164-178 oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kleding die aangeboden wordt in afgewerkte staat en in standaard kledingmaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een link:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Confectie
Ja ,en ook iets van vroeger toen kleding voor rijke mensen ,op maat gemaakt werd ,en dan zei men hij met het confectie pakje aan ,de gewone man . Nu meer dan normaal . Om confectie te gedragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Confectiekleding is in massa geproduceerde kleding in standaard maten.
Dit in tegenstelling tot maatkleding, die per stuk speciaal voor 1 persoon gemaakt wordt op zijn specifieke lichaamsafmetingen.
Ook heb je nog Haute Couture, dat is kleding die in kleine hoeveelheden door beroemde modeontwerpers ontworpen en geproduceerd wordt.