Bestaan er ook banen waar je geen diploma's voor nodig heb

Wat voor banen heb je nog zonder diploma.'s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (9)

Ja, die bestaan. Denk maar aan de baantjes die je al op vroege leeftijd kan uitvoeren:
- vakkenvuller
- kassamedewerker
- asperges (of andere groente) plukken
- kranten bezorgen
- werken in de horeca (als afwasser / ober)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja magazijnmedewerker , krantenwijk,vuilnisman
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Serveerster, vakkenvuller, zelfstandig ondernemer op de markt, schoonmaker, glazenwasser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor veel lagere banen wordt tegenwoordig ook een diploma gevraagd: heb zelfs al supermarkten gezien waar je minimaal havo voor nodig hebt. Als je kan leren: doe het. Heb je niet de mogelijkheid, dan kun je het het beste proberen bij wat kleinere bedrijfjes. Die hebben vaker respect voor dat soort dingen, en zien het als je gewoon super gemotiveerd bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weinig, en als je geen diploma nodig hebt dan een certificaat, zoals sociale hygiene, voor schoonmaak en horeca. vorkheftruck voor magazijn enzovoort
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor schoonmaakwerk heb je geen certificaat nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig wel....(tenminste hier dan), er wordt van ze verwacht welke middelen ze waarvoor wel en niet kunnen gebruiken, tenminste dat heb ik ooit gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk zelf in de schoonmaak en heb geen certificaat nodig, natuurlijk krijg je uitleg wat je waarvoor moet gebruiken, maar daar krijg je geen certificaat of iets dergelijks voor.
De beroepen van lichte zede?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De drie minnetjes mogen zich even melden, alsof het blijkbaar niet waar is? Dan hoor ik het graag.
Poepschepper
Plantspendienst
In de kas
Bollenpellen
Maar ik zou toch nog ff door leren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan overal ingroeien. Maar je moet ook willen!
Laat je goede kanten zien, pik de dingen snel op, laat zien dat je wilt.

Ik heb zelf geen diploma's, door omstandigheden in mijn verleden heb ik het laatste jaar niet af kunnen maken.

Ik ben gaan werken, op mijn 16de, eerst via uitzendbureau productie werk, daarna ben ik via via bij een bedrijf terecht gekomen die een telefoniste zocht, en ik werk nog steeds bij dat bedrijf.

Heb er allerlei taken bijgekregen, contacten onderhouden met klanten en adviseurs, afspraken doorgeven en verzetten, personeelsadministratie.

En sinds 3 jaar zit ik op de incasso afdeling, en sinds 2 jaar maak ik dagvaardingen op en behandel verweerzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gaan venten, alleen heb je dan wel weer een ventvergunning nodig