Elke beroepsgroep heeft een naam voor zijn afgeronde projecten, zo heeft een architect een portfolio, hoe heet dit voor andere beroepen zoals kunst?

Liefst van alle mogelijke benamingen. Alvast bedankt, ik vroeg het me gewoon af maar kan het nergens vinden op google.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ook portfolio. In ieder geval wel voor modellen, fotografen, reclamebureaus, (reclame)schrijvers, ontwerpers (grafisch of mode, etc.).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een kunstenaar spreek je ook wel van iemands oeuvre.