Hoe kan ik geld verdienen met mijn computer vaardigheden

ik kan websites maken en daar wil ik graag geld mee verdienen, ik beheers (x)html, php, Sql, css, javascript en joomla . Het probleem is dat ik nog minderjarig ben. Weet iemand waar ik een beetje geld kan verdienen? Graag ergens met geen/erlijke concurencie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit soort klusjes worden vaak toch zwart gedaan, dus is je leeftijd niet echt belangrijk. Je moet je vaardigheden gewoon aanbieden door bv. op Marktplaats een advertentie te zetten of daar te zoeken naar mensen die om jou kennis vragen. Natuurlijk is er niet alleen Marktplaats, maar gezien jou leeftijd zou ik het toch bij jou in de buurt (regionaal) zoeken. Oh ja, zwart werken mag natuurlijk niet, dus denk wel aan de eventuele risico's...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wijkt een beetje af, maar zou je mij misschien willen helpen met het maken van een website? Ik heb er echt heel erg veel moeite mee. Ik ben nou al echt heel erg lang bezig, maar het lukt gewoon echt niet.

Antwoorden (3)

Je kunt als minderjarige gewoon een bedrijf starten als je wil. Alleen vrees ik dat je op de markt van website ontwerp té veel concurrentie zult ondervinden. Grote bedrijven kunnen goedkoper, betere sites leveren. Zorg dus dat je een unique selling point hebt, of gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding hanteert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet een annonce op marktplaats en bied daar je diensten aan.
Als je werk aan de verwachtingen voldoet, zal er niet naar leeftijd gevraagd worden en het is verstandig die ook niet van te voren te vermelden. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 12 jaar en ik mocht van mijn moeder geen krantenwijk doen omdat ik daarmee niet goed verdien ( Volgens haar dan ) En ik ben niet goed in klusjes en auto's wassen mag ook al niet... Dan zegt mijn moeder doe gewoon goed je best op school dat is belangrijk.. Maar ik wil zoooooo graag geld verdienen. Toen heb ik heel veel informatie gezocht op internet bij dit soort gevallen..

Stap 1. Koop oude boeken of gebruik oude boeken die je niet meer nodig hebt.

Stap 2. Ga naar Bol.Com en verkoop ze daar.

Sta[ 3 . Je krijgt RENTE! Per 2 weken geloof ik 1.50, hoe langer je het erop laat staan, hoe meer geld:D

Hier kunnen je ouders toch geen Nee tegen zeggen? Het is bovendien echt waar! Wie kan dit bevestigen??

PS. Je hoeft niet PerC Boeken te verkopen maar met andere spullen krijg je geloof ik anders Rente.

Wat vindt je hiervan Jonge? Wat voor jou?

Groetjes Prithwi