Handige vakken in Nederland?

Hi,

Ik ben op zoek naar mobiele telefoon zakken groothandel in Nederland.

Weet je wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet wel wat. En jij?
Kimath
12 jaar geleden
zoek je nu vakken of zakken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yo peace out man
Vak of zak
Jeweetzelf!!!!!! Snap je de boodschap of zal ik er een tolk bij halen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst een leuke typ cursus nemen lijkt me beter voor je algemene ontwikkeling

Antwoorden (2)

Er bestaat in Nederland geen mobiele groothandel in telefoonzakken
Eveneens is er geen is er geen groothandel in mobiele telefoonzakken.
Maar een handig vak in Nederland is b.v. Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de zogenaamde 'VakkenZak' aan jouw wensen zal voldoen. Echt handig...