Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met een Rabo Europas ook in de VS geld opnemen?

Is misschien niet logisch met een 'Euro'pas buiten Europa pinnen, maar het lijkt met toch wel dat dat kan, of moet ik dan speciaal een nieuwe aanvragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
728

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hoor, je kunt met je Rabo Europas ook geld opnemen in de VS. Geen enkel probleem.

Wel even oppassen: mocht je vlak voor je vertrek een nieuwe pas krijgen, de eerste keer pinnen MOET in Nederland plaatsvinden, anders krijg je wel problemen in het buitenland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, heel erg bedankt.
Goed dat je 't zegt, want heb net een nieuwe Europas aangevraagd om de oude beschadigd was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, ik dacht: ik geef die extra info maar even mee, want ik ken iemand die de pas dus niet van tevoren geactiveerd had in Nederland... heeft de hele vakantie geld moeten opnemen met de creditcard en dat kost meer geld.
(mooie Avatar trouwens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
da's wel handig om te weten ja!

Andere antwoorden (1)

Op alle geldautomaten wereldwijd met het zgn Maestro logo kan je met een rabopas pinnen. NB in de VS wordt over t algemeen met zgn creditcards betaald. Betaal je cash en is de aankoop boven de $50,- Vraag dan om een discount. Immers de winkel hoeft geen bedrag aan de creditmij te betalen voor de transactie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding