Krijg je telefoon, een brief of politie ad deur als er aangifte tegen je gedaan is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (3)

ligt aan de ernst van het vermeende feit ik heb 1x gehad dat ze me kwamen halen en 1x dat ze me een brief stuurden met de vraag of ik eventjes langs kon komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeg 's.. wat had je gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze hebben me een keer opgehaald voor illegaal wapen bezit dit waren valse aangiftes nadat ik gezeik kreeg met criminelen die een vriend van me de criminaliteit in wilden trekken en een keer een brief gekregen om langs te komen voor bedreiging van een medebewoner van de flat waar ik woonde waar we last hadden van junkies en die gozer die aangifte gedaan had was 1 van de mensen die de overige bewoners tot last was en nee ik had hem niet bedreigd hij had dit zo ervaren ik ben voor geen van deze zaken voor de rechter hoeven komen daar ik kon bewijzen dat het tenlaste gelegde beruste op onwaarheden
In principe belt een agent je op met dat je dan en dan moet komen. Als die je niet kan bereiken komt iemand (met een geel vest, geen politieuniform) naar je deur om te vertellen wanneer je moet komen. In ernstigere gevallen, waar voorlopige hechtenis toegestaan is, kan je ook in je pyjama om tijden als 6 uur 's ochtends je bed uit gehaald worden door +5 man. Waarom vraag je dit eigenlijk? Als je niets strafbaars hebt gedaan en je vermoedt dat er aangifte tegen je is gedaan is het het beste om dat op het politiebureau op te vragen, indien je wel wat strafbaars hebt gedaan is het beste om maar af te wachten, slapende honden wakker maken is dan geen goed idee ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de aangifte in behandeling wordt genomen wel.
Je kunt aangifte doen van je gestolen fiets, maar zolang de politie niet weet wie de dader is, blijft het stil.

Heb jij je buurman in elkaar gestampt, dan hoor je zeker wel dat hij aangifte heeft gedaan, want dan moet jij gehoord worden.