Wat verdiend een controleur HACCP /assistent inkoper binnen de gezondheidszorg ?

Ik ga een nieuwe functie invullen waarvan nog geen salaris vaststaat.
Ik ben 35 jaar hoofd voeding geweest in een zorginstelling
welk salaris is redelijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer het eens te berekenen via salariskompas, daar beantwoord je een paar vragen en dan krijg je een schatting van wat het salaris zou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou kunnen starten op je "oude"salarisgrens, als je daar mee tevreden bent, met daarbij de restrictie dat er bij een nieuwe functiewaardering gekeken gaat worden wat deze functie nu precies inhoud en waaraan een functionaris moet voldoen om deze functie naar behoren te kunnen vervullen. wel een tijd afspreken waarneer etc.
en wel gelegaliseerd en vastgelegd in je contract eventueel via de vakbond(en) als je daar lid van ben. Verder eens kijken binnen de vastgestelde functies die er het dichts bij zijn en de salarisschalen vergelijken etc.. je verricht dan baanbrekend werk voor jezelf maar ook voor je werkgever en de volgende functionaris!
Succes
Pieter