beste manier voor snel internet verkoop?

Hallo, ik maak portretten van mensen en verkoop deze, mijn vraag is wat is de snelste manier om te zien dat mensen hebben betaald. Als ik ze het laat overmaken naar me bankrekening duurt dit wel een dag (ben bij rabobank). Ik vroeg me af of dit met paypal ofzo. sneller gaat en of iedereen dan met zijn eigen munten kan betalen en dat ik dan gewoon euro's naar me bankrekening kan sturen.
weet iemand of dit kan of een andere goede manier??

Toegevoegd na 27 minuten:
weet iemand misschien hoe dit met paypal werkt?? lees reacties ook pls ik weet nu dat paypal the way to go is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

met paypall weet je het meteen. Dus ja. Dat is een snellere manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt. Paypal schiet het voor en jij weer dan ook zeker dat je je geld hebt. Ik weet niet of en hoeveel de kosten zijn van van paypal. Paypal is ook ( nog ) niet wereldwijd. Toch dingen om rekening mee te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met paypall gaat sneller ja