Hoe lang mag je er over doen om het terug te betalen bij wehkamp?

Als je bij wehkamp op rekening koopt, hoe lang mag je er dan maximaal overdoen om terug te betalen. Als je elke maand een vast bedrag betaald?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Dit staat op de site van Wehkamp
Het te incasseren maandbedrag bedraagt minimaal 2% per maand over het opgenomen bedrag. De rentevergoeding is variabel en bedraagt nu 1.171% per maand. Dit komt overeen met een debetrentevoet / jaarlijks kostenpercentage van 15%. Er zijn verder geen bijkomende kosten
ronron1212
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is afhankelijk va de hoogte van het bedrag en het daarbij behorend minimum aflos bedrag per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u in termijnen mag betalen staat er voor elk artikel een minimum te betalen bedrag.
U kunt dat elke maand overmaken totdat u de rekening heeft voldaan.
Bedenk wel dat u heel lang bezig bent met betalen en door de rente heel langzaam inloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopen op afbetaling is enorm duur, de rente is erg hoog.
Handiger zou zijn om elke maand geld apart te leggen om het artikel daarna te kopen. Omgekeerd aflossen dus/sparen.
Als je bij de Wehkamp meer overmaakt dan het minimum bedrag los je sneller af, en dat scheelt in rente.
Dus mocht je toch op afbetaling moeten/willen kopen, los dan elke euro die je overhoud direct af.