Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Deze maand moet de blauwe envelop met geld van de belasting in de brievenbus liggen. Wanneer kan ik deze verwachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
999

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De belastingdienst stuurt geen envelop met geld.
Als je een periodieke voorlopige teruggave tijdig hebt aangevraagd of toeslagen heb je die al kunnen ontvangen.

De VOORLOPIGE aanslag n.a.v. je aangifte inkomstenbelasting 2010 komt voor 1 juli, dus nog twee maanden te gaan.
Er is geen reden om te verwachten dat de aanslag al in april zal komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen hebben ook altijd geluk. Maar dat voorrecht is niet iedereen gegeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ook niet anders gewend dan begin juli.
Je gelooft toch niet dat aangiftes die tot 1 April kunnen worden ingezonden, ook al in April verwerkt zijn?
Volgens mij krijg je dat geld (als je überhaupt iets krijgt), pas omstreeks Juli overgemaakt en beslist niet in je brievenbus en dat is maar goed ook, want zo'n grote heb ik niet. (Brievenbus bedoel ik).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus niet deze maand In Juni op zijn vroegst. en dan gaat het via de bank en niet via de brievenbus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het even nagekeken hoe het vorig jaar gegaan is.
Ik had vóór 1 april de inkomstenbelasting ingevuld en kreeg eind mei het geld op mijn rekening.
Dit jaar zal het niet veel anders gaan, denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding