Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij helpen want ik word uit m'n huis gezet vanwege een huurachterstand. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
990
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn dat je je rekeningnummer erbij hebt gezet!! Hoeveel moet er gestort worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4000

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Heb je al een maatschappelijke werker, ze kunnen naar mijn weten Je niet uit je huis zetten. Hoeveel maanden huur heb je achterstand het is dan waarschijnlijk zeker 6 maanden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er worden dagelijks mensen hun huis uitgezet. Jammer genoeg. Dat kan zeker wel.
Bel naar de gemeente, die weten precies bij wie je misschien nog terecht kunt - want als uitzetting nadert had je beter al veel eerder aan de bel kunnen trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe moet je eerst kijken bij je directe familie of bij je vrienden.
Ik ken je situatie niet, maar het vermoeden is er dat wellicht schuldsanering een oplossing zou kunnen zijn. Ga daar direct mee aan de slag, want niets doen lost de problemen niet op. Open kaart spelen en laten merken dat je werkt aan een oplossing, geeft altijd een beter resultaat.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Probeer een afbetalingsregeling te treffen met de woningbouw, wel een die je ook echt maandelijks kan betalen. Lukt dat niet en heb je meer schulden dan kun je naar je gemeente voor een aanvraag schuldhulpverlening. Een maatschappelijk werker kan je hierin begeleiden. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat nog kan, ik vermoed dat het stadium van betalingsregelingen al gepasseerd is wanneer er al sprake van huisuitzetting is.
Gewoon je rekeningen als nog betalen in goed overleg!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding