Dsb bank lening

Ik heb een relatief kleine lening lopen bij de dsb bank. Wie kan mij vertellen wanneer er verder uitsluitsel komt en hoe groot de kans is op kwijtschelding uiteindelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De DSB bank bestaat nog steeds maar verkeert in staat van faillissement.
Het faillissement is nog niet geëindigd dus de vennootschap bestaat nog steeds (onder bewind van de curators).

Antwoorden (2)

Zodra de curator klaar is met zijn werk komt de afhandeling. Kwijtschelding zal je niet krijgen omdat de schulden worden verkocht. dus een anders zal de vordering op je overnemen
ronron1212
13 jaar geleden
Als je een kleine en waarschijnlijk niet interessante lening hebt dan zou je kunnen aanbieden om de vordering op jezelf tegen een lager bedrag over te nemen.
Qua moraal misschien minder aanvaardbaar voor een curator maar wel pragmatisch.