Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een klacht indient van een bepaald producht krijg je dan altijd wat terug? en hoe gaat dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
676

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je klacht gegrond is, krijg je vaak je geld terug, of je krijgt gratis producten toegestuurd, of een bon waarmee je het in de supermarkt kunt ophalen.

Ik heb zelf wel eens waterijsjes gekocht, waarop nog delen van de rubberen mal zaten. Toen ik dit gemeld had, mocht ik in de supermarkt een paar verschillende soorten ijsjes halen.

Maar je klacht moet wel echt gegrond zijn. Een tijdje terug was op televisie te zien hoe iemand bij alle verschillende merken hondenvoer een klacht instuurde. Omdat een paar merken bij dezelfde fabrikant vandaan kwamen, kwam men er snel achter dat het een nep-klacht was.l
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is geheel afhankelijk van het product, aard van de klacht, fabrikant, dienstverlener en gebruikersvoorwaarden.

Stel je voor dat je alleen maar hoeft te zeuren om je zin te krijgen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan op vele manieren op gereageerd worden, een tegoed/afhaalbon, het product naar je opgestuurd, alleen een excuus of ze reageren helemaal niet.
Mijn afgehandelde klachten zijn;

Toiletpapier zonder afscheurlijnen, een tegoedbon.

Koffiepads die het water er niet doorheen lieten, hoe gek ook, 6 potten met jam toegestuurd. (vraag me niet waarom)

Niet werkende zoetjes dispenser, geen reactie.

En de leukste, deze bonbons waren zo lekker, de klacht is ze waren te snel op. Reactie een mini verpakking met 3 bonbons.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb enige tientallen jaren een klacht m.b.t. condooms ingediend en en ontving 24(toen nog) katoenen luiers als schadevergoeding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, ze schatten in wat je nodig hebt ;))"
Appelsap met een soort zwam er in: Een tray met dozen vruchtensap, afgeleverd door een verkoper die uitleg gaf over het ontstaan.
Houtskool in piccalilly: potjes augurken, zuur e.d.
Chocolade met witte uitslag: doos chocola.
Een cv, waarvan de fabrieksgarantievoorwaarden anders waren dan de verkoper deed voorkomen: € 400 credit.
Een bank, die zijn verkooppraatje niet waar maakte, waardoor renteverlies en daarover bovendien ruim 2 jaar niet echt op brieven reageerde: uiteindelijk een schadevergoeding van € 1.000.
Moraal: je moet soms over erg lange adem en geduld beschikken en zaken schriftelijk aankaarten want telefonisch is er vaak sprake van chronische geheugenzwakte en Oost-Indische doofheid bij leveranciers.
Vaak lukt het niet en geef je de moed op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding