Kan je vrijstelling Gemeentelijke Heffingen krijgen?

en hoe.
Gaat om Rotterdam.

Toegevoegd na 1 uur:
Gaat om Gemeentelijke heffingen woningen, wanneer je een uitkering hebt.

Toegevoegd na 1 uur:
En het is een huurhuis.

En ik sta altijd negatief.

Toegevoegd na 2 uur:
NOG iets specifieker:
ik zie nu dat het om afvalstoffenheffing gaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zal aan je inkomen liggen, kijk maar eens op hun site.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, dit is de goede;

http://www.rotterdam.nl/gemeentebelastingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt Loenie maar de r'damse site is ook heel handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb op de link gekeken, en daar zie ik geen belasting voor woningen bijstaan. @Loenie:
Ik heb op de aanslag gekeken, en daar staat bij, als je bezwaar hebt, dan moet je bijgevoegd formulier gebruiken.
Ik heb gekeken op het formulier, en daar staat maar 1 reden bij voor kwijtschelding, namelijk wanneer je geen gebruiker meer bent.

Andere antwoorden (1)

je zult eerst om kwijtschelding moeten vragen. dit kan in bijv. haarlem via de website, paar keer klikken en klaar (sinds dit jaar).
maar je zult werkelijk max iets van 700 op je rekening mogen hebben wil je hiervoor in aanmerking komen, het is echt heel streng. ik verdiende jarenlang niets maar had altijd een bedrag van rond de 1000 van leningen en was daardoor vaak gedoemd alsnog te betalen. (dit verschilt wel per gemeente, maar hele grote verschillen zullen er niet zijn).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon in Rotterdam.