is dit verplicht?

Ik had gisteren een personeelbijeenkomst bij mijn werk.en nou vroeg ik me af of ik ook betaald krijg voor deze bijeenkomst omdat het buiten mijn werkt tijd was.
het werk wat ik doe is vakkenvuller naast mijn studie bij een supermarkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

de supermarkt is er vrij in om dit te bepalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit zal per cao verschillen.
Maar bij onze half jaarlijks terugkerende personeels vergaderingen krijgen die gene die er moeten zijn,en vrijaf hebben hun uren vergoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het op basis van vrijwilligheid is dan is het eigen tijd
als je baas je verplicht is het werktijd