Hoe lang duurt een online bankbetaling naar Duitsland?

Toegevoegd na 6 minuten:
Laten we zegen, van ING Postbank naar Deutsche Postbank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil wel even voor je testen hoor ; zal ik mijn rekeningnummer effe geven ? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh ja hoor. Wil je best wel 1 cent storten ofzo ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima gecounterd Marius. Je stelt een normale vraag tenslotte, blijkbaar moet een grappenmaker weer de leukste thuis zijn. Van die ene cent heeft Marleen vast niet terug.

Het beste antwoord

Houdt het op 1 dag, mits je de betaling op de dag op een redelijke tijd hebt aangeboden, het liefst voor het middaguur. Bovendien moeten uiteraard alle gegevens van begunstigde correct zijn.
Het kan er ook in een uurtje of iets langer zijn, maar dan moet je het met spoed aanbieden. Je zult er dan echter transferkosten over moeten betalen, in tegenstelling tot een normale verwerking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dat verschild per bank en naar welke bank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal zo'n 1 à 2 dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dag tot twee dagen hooguit ; langer heb ik nog niet meegemaakt. De TNT doet beduidend veel langer over het bezorgen van een brief of kaartje over diezelfde grens ;-)
(3 tot 5 dagen is heel normaal).