Een abonnement op naam van kennis, die persoon heeft te laat betaald, ik werd daardoor ook afgesloten met mijn foon, maar had wel betaald

mogen ze een tweede telefoon abonnement zomaar afsluiten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik begrijp dat je een abonnement hebt afgesloten voor een kennis, die de rekening niet betaalt. Dan sta jij te boek als wanbetaler, ook al betaal je zelf je rekening netjes. Je zult er toch voor moeten zorgen dat overeenkomsten die jij hebt afgesloten moeten worden nagekomen. En leer er een les uit.

nou zomaar zal toch niet er zullen toch ongetwijfeld waarschuwingsbrieven de HERINNERINGEN geweest zijn en daarna mag het

Ja dit kan... Als het abonnement niet word betaald dan volgt er tussen de 28 en 36 kalenderdagen een éénzijdige afsluiting. Zodat jij niet meer kunt bellen, maar nog wel gebeld kan worden... En als een klant bij mij te laat is met betalen dan staak ik op een bepaald punt ook de dienstverlening...

Ik begrijp dat jouw abonnement op naam staat van een kennis, en dat hij zelf ook een nummer heeft, die hij niet betaald heeft, en nu is jouw nummer ook afgesloten? Waarschijnlijk zitten beide nummers bij dezelfde provider, en omdat ze beide op zijn naam staan, en hij de wanbetaler is, kunnen ze ze inderdaad beide afsluiten. Zo voorkomen ze dat de belschuld oploopt.

Je krijgt altijd een herinnering. Ik zou even te raden gaan bij die kennis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100