Ik moet onverwachts na mijn werk op sollicitatiegesprek. Hoe kan ik me nog snel voorbereiden ?

Ik ga niet meer de tijd hebben om me om te kleden maar ga gewoon mezelf zijn, is dat erg ?
Ik heb wel al enkele vragen klaar, maar hoe kan ik me nog voorbereiden ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Jezelf zijn staat natuurlijk op de eerste plaats. Kijk even of je mobieltje uit staat en of je er verzorgd uitziet. Denk daarbij aan schone nagels haren netjes enz. Vraag belangstellend naar je nieuwe job. Vraag bijv. of je het (bedrijf) mag zien. Dit zijn enkele aandachtpunten voor het laatste moment. Succes, Gert B.

inderdaad gewoon je zelf zijn is het beste. ik wens je succes met je sollicitatie. ik zou nog wel even proberen om jezelf effe op te knappen desnoods in de toiletruimte van je huidige werk. succes.

Kijk even kritisch in de spiegel of je uiterlijk fatsoenlijk is. Lach een keer tegen jezelf - schone tanden? Misschien kun je eventueel van een collega even een mascara of lippenstift lenen, of een jasje/bloesje als je er zelf wat casual bijloopt. Haal een doekje over je schoenen.

Ga vooral niet geforceerd te werk en wees zoals je zegt gewoon jezelf. Als je je nu naturel opstelt,zal men later niet teleurgesteld zijn door een verkeerde indruk,die je nu geeft.

b.s.u.r. Leg de nadruk op de dingen die je wel kent en laat blijken dat je die met plezier doet en niet te eerlijk over zaken waar je moeite mee hebt en die je niet bevallen.

Bronnen:
Ervaring

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100