Ja hoor, als je tenminste beide helften hebt en je kunt ze netjes aan elkaar plakken.

Als je maar één helft hebt, dan kun je het vergeten (en nee, dan is het ook geen 2,50 waard)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je allerbij 2 helften bij de bank inlever krijg je
een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als je de stukken aan elkaar blakt met plakband dan kan het nog prima in een supermarkt of sigaren boer kijken ze daar egt niet naar hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als je een plakbandje plakt en er iets van koopt,maakt dat niets uit daar let niemand op bij mij is dat zoooo vaak gebeurd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een gescheurd exemplaar inleveren bij een bank. Of naar Amsterdam gaan en inleveren bij de Nederlandse Bank aan het Frederiksplein (lijn 4) of met de metro, uitstappen op Weesperplein. Overstappen op tram lijn 10.

Je staat dan letterlijk op de Nederlandse goudvoorraad (onder de grond). Je krijgt een gloednieuw exemplaar terug. Deze kan je uitgeven op terras van naastgelegen Amstel Hotel. Met n beetje geluk zijn de Stones of andere popheld op visite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt