Kan credit2day mijn leningen echt goedkoper maken?

Ik heb best wel dure schulden.. zoals roodstand, creditcards etc. Nu zie ik bij credit2day dat ze goedkoper mijn leningen willen overnemen? Maar voor een offerte moet je al je gegevens invullen, maar ik heb GEEN behoefte aan spam of telefonische verkopers die me willen overhalen!
Iemand objectief advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet doen. Credit2day neemt je leningen niet over want het is een tussenpersoon en geen bank. Ze gaan op zoek naar een bank die jou een financiering kan/wil geven, maar dat doet iedere tussenpersoon. Op zich is het niet onverstandig om vaak veel te hoge rente op roodstand en credit card om te zetten naar één doorlopend krediet of persoonlijke lening.

Er is echter één HELE grote valkuil en dat is dat je opnieuw rood gaat staan en opnieuw je creditcard zult gebruiken en dan eindig je in de situatie waarin je nu al zit PLUS een doorlopend krediet/pers.lening.

Als je de discipline op kunt brengen om niet in die valkuil te trappen adviseer ik je om op onderstaande site te kijken wat voor jou de voordeligste mogelijkheid is. Dit heeft weinig zin als je de roodstand en credit card binnen enkele maanden kunt aflossen, maar dat maak ik uit je vraag niet op. En natuurlijk mag je geen bkr codering hebben, want dan zal vrijwel geen enkele bank je een lening verstrekken.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor het advies.
Nu, ik denk dat ik er niet bang voor hoef te zijn... ik sta al geregistreerd bij het BKR als wanbetaler omdat ik niet aan mijn verplichtingen kan voldoen, dus die dank zal credit2day niet voor me kunnen vinden ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef Paulus dan een plus voor het advies.
In ieder geval van mij: +
paulus811
13 jaar geleden
dank je momopoyolo, maar er is iets mis met de duimpjesteller denk ik (of ben je vergeten te plussen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hehe.. idd.. geef mij opdracht om te plussen, maar doet het zelf niet ;-)
Maar ok, 1 van mij dan ;-)

Andere antwoorden (1)

Nou deze economie draait puur alleen maar om geld vte verdienen , , dat kan niet door iemand anders geld toe te geven , dus er moet een addertje onder het gras zitten , ik raad het niet aan .!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
vind je antwoord niet erg concreet. Je raadt het niet aan, maar waarom dan niet blijft vaag.