Ik zoek een leuke opleiding (MBO) in regio Rotterdam voor het maken van websites.

Beste mensen,

Ik ben dit jaar bezig met mijn examen jaar en sta er redelijk goed voor. Ik zoek alleen op dit moment een goede opleiding.

Wat zoek ik precies?
- Moet ergens in de regio Rotterdam liggen.
- Ik wil iets doen met het maken van websites (webdeveloper).
- Ik doe nu mavo dus dan word het een mbo opleiding.

Het grafische lyceum Rotterdam heb ik al geprobeerd, maar daar krijg ik nog een reactie van. Ik zoek nu een opleiding voor als ik het niet naar het GLR mag.

Alvast bedankt,

Rick

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het GLR is top, zij doen intakes voor een zorgvuldige selectie van studenten. Probeer dus alvast een portfolio te maken, zodat je wat hebt te vertellen en het e.e.a. kunt laten zien.
Verder zijn er veel losse instituten die opleiden voor het maken van websites. Kijk maar op: http://www.eduhub.nl/internet-media/webdesign/rotterdam/mbo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het grafisch Lyceum in Rotterdam. Je kunt kiezen voor DTP of media management !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt iets grafisch is alleen bij het grafisch lyceum volgens mij, bij het zadkine hebben ze wel een opleiding voor applicatieontwikkelaar! http://www.zadkine.nl/StuderenBijZadkine/Studiewijzer/Applicatieontwikkelaar.aspx
Alle MBO (grafische) opleidingen zijn te vinden op tkmst.nl. ik heb voor je gekeken, maar de enige die echt in jou buurt is toch het grafische lyceum in Rotterdam. Verder kom je al snel in Roosendaal, Utrecht of andere steden in heel Nederland. Kun je het beste dus even op de site van tkmst.nl kijken. Dan kun je zelf bepalen wat je qua afstand evt. een geschikte stad vind. Suc6..
Bronnen: