Hoeveel kost het om op een website te adverteren, of in een tijdschrift?

Een opdracht van M&O. Ik moet dus de kosten van adverteren weten. Hartstikke bedankt.

Voor de duidelijkheid: Dit is GEEN letterlijke vraag van een huiswerkopdracht!

Toegevoegd na 3 minuten:
vergeten toe te voegen, het moet een website zijn die reizen boekt. Dus in die richting.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is in advertentiewereld vaak sprake van Barter deals (jij doet dit voor mij, dan doe ik dit voor jou). Prijzen zullen heel verschillend zijn. Het ligt aan in welk medium het moet komen, op welke plaats hierin, hoe groot het is, soms zelfs wat eraan verdient wordt.

Je kan het beste contact opnemen met een website en er eens naar vragen gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hyves: €15 voor 5000 vertoningen binnen je vriendengroep.